فستیوال فوتسال خردسالان بندرعباس 

آینده سازان جشن قهرمانی بر پا کرد 



از سوی کمیته فوتسال شهرستان بندرعباس یک دوره  فستیوال خردسالان رده ۱۳ ساله ها در حال برگزاری است.
به گزارش صبح ساحل،  محمد رضا جمشیدی رئیس کمیته فوتسال شهرستان بندرعباس گفت: فستیوال فوتسال رده سنی ۱۳ ساله ها در دو گروه در حال برگزاری است.
در گروه يک این مسابقات تیم های ياران شهسوار، علمدار ، ستارگان احمدی و آينده سازان و در گروه دوم تیم های دريا نيلی ميناب ، كوهستان بندرزرک، پرسپوليس و تربيت حاجی آباد به میزبانی باشگاه پرسپولیس بندرعباس در سالن اروند بندرعباس با هم به رقابت پرداختند. رئیس کمیته فوتسال شهرستان بندرعباس بیان داشت : در پایان مسابقات گروهی از گروه اول تیم های یاران‌شهسوار به عنوان تیم اول و آینده سازان به‌عنوان‌ تیم‌ دوم و از گروه‌ دوم تیم های پرسپولیس به و دریا‌ نیلی‌ میناب‌ به‌ دور نیمه نهایی مسابقات راه یافتند. وی گفت:  در بازی های مرحله نیمه نهایی در بازی اول یاران شهسوار با دریا نیلی میناب بازی کرد که تیم مینابی با نتیجه چهار بر یک پیروز شد و به فینال راه یافت. 
در بازی دوم پرسپولیس با آینده سازان بازی کرد و آینده سازان با پیروزی سه بر یک حریف دریا نیلی میناب در بازی فینال شد. رئیس کمیته فوتسال شهرستان بندرعباس گفت: در بازی رده بندی تیم پرسپولیس با سه گل یاران شهسوار را شکست داد و سوم شد. در دیدار فینال تیم آینده سازان در ضربات پنالتی تیم دریا نیلی میناب را شکست داد و جشن قهرمانی بر پا کرد. 
در دیدارهای برگزار شد گروهی و در روز اول این رقابت‌ها کوهستان بندر زرک سه بر دو تربیت نوین حاجی آباد را برد. آینده سازان سه بر دو به یاران شهسوار باخت. ستارگان احمدی  پنج بر دو علمدار را از پیش رو برداشت و پرسپولیس  دو بر یک دریا نیلی میناب را شکست داد. در بازی های روز دوم دریا نیلی‌ میناب پنج بر دو مقابل کوهستان‌بندزرک‌ به پیروزی دست یافت. یاران‌شهسوار با پنج گل ستارگان‌احمدی را برد. آینده‌سازان‌ شش بر دو  علمدار را شکست داد.
پرسپولیس با دو گل تربیت‌ نوین‌حاجی‌آباد‌ را برد. در روز سوم مسابقات دریا نیلی میناب دو بر یک تربیت نوین حاجی آباد را برد. یاران شهسوار چهار بر دو علمدار را از پیش برداشت. آینده سازان چهار بر دو ستارگان احمدی را شکست داد و پرسپولیس هرمزگان سه بر صفرکوهستان بندزرک را برد.
 
غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 1
جهانگیر بهمنی
۱۷ مهر ۱۴۰۰
از هیأت فوتسال شهرستان بندرعباس کمال تشکر را داریم همچنين از مدیر روزنامه صبح ساحل که این مسابقات را پوشش‌ داد خسته نباشید می گویم.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها